sobota, 6 października 2012

Krótki wstęp.

Może niektórzy z was będą kojarzyć mnie z bloga "dreams come true", którego opuściłam ze względu na brak pomysłów. Tym razem na pewno mi ich nie braknie. Oczywiście będzie tu opowiadanie. Tak jak pisałam wcześniej na poprzednim blogu, nie jestem profesjonalistką, robię to dla przyjemności. Mam nadzieje, że wam się spodoba.


POCZĄTEK

Susane to zwyczajna dziewczyna, chodząca do ostatniej klasy szkoły średniej w Londynie. Jest niezbyt wysoką  brunetką, o niebieskich oczach. Ma osiemnaście lat, mieszka bez rodziców, ale zupełnie z tego nie korzysta. W szkole nie ma zbyt wielu znajomych. Przyjaźni się z Rose, a razem z nimi trzyma się Lilly - ich dobra koleżanka.
Żywot tych dziewczyn nie jest ciekawy. Monotonia wkrada się w ich codzienne życie. Spotykają się zawsze po szkole, odrabiają zadania domowe, mając przy tym ogrom śmiechu, a potem Suse wysłuchuje wykładu na temat piątki chłopaków z zespołu, którzy zawładnęli sercem jej najlepszej przyjaciółki. Susanne w końcu sama zaraża się miłością do Liama, Zayna, Louisa, Nialla i Harry'ego, jednak nie wielbi ich tak bardzo jak Rose, do czasu, gdy pewnego piątkowego wieczoru, po kłótni ze swoją przyjaciółką, wybiera się do baru w centrum miasta.




3 komentarze:

  1. PISZZZZZZ CZEKAM NA KOLEJNY ROZDZIAŁ <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Po tym wstepie sadze ze opowiadanie bd ciekawe. Bede starac sie czytac regularnie zeby byc na bierzaco z wydarzeniami. - pozdrawiam @Mrs_Selenatorx
    PS. Klikajac moj nick przejdziesz na profil i jak pewnie dobrze wiesz znajdziesz tam moje opowiadania jaki cie jakies zainteresuje po prostu skomentuj :) Zauwazylam ze posiadasz instagrama wiec jak mozesz to follownij mnie a ja odwdziecze sie tym samym x @Zaynes_69

    OdpowiedzUsuń